Vis daugiau ir daugiau interneto puslapius prižiūrinčių verslininkų domisi SEO reikalais. Seka naujienas, klausosi gandų, kartais sudalyvauja diskusijose forumuose. Jiems ir yra skirtas šis straipsnis.

SEO profesionalai investuoja gana didelius pinigus į įvairias SEO analizės programas, tuo tarpu paprastam verslininkui to visiškai nereikia – pakanka kelių įrankių, kurie padeda susivokti, kur ir kaip viskas vyksta.

CuteRank programa

cuterank

CuteRank programa yra nemokama. Tiesa, su nemokama versija galima stebėti tik vieną puslapį, tačiau to juk ir reikia! Veiki ji labai paprastai – įvedate savo interneto puslapio adresą, tada vieną po kito raktinius žodžius, kuriuos norite sekti. Nustatote, kokiam regionui reikalingas stebėjimas ir po kelių minučių matote, kur jūsų raktiniai žodžiai yra. Nereikia eiti į Google.lt ir ieškoti po vieną. Po kelių dienų spaudžiate „Update profile“ ir programa dar kartą patikrina visus raktinius žodžius bei parodo jų poziciją ir pokytį į teigiamą (pakilo) ar neigiamą (nukrito) pusę. Alternatyva tokiam puslapiui – programa Rankerizer, tačiau jo parodymai nėra tikslūs.

OpenSiteExplorer

open site explorer

OpenSiteExplorer.org yra nemokamas įrankis, su kuriuo galite patikrinti savo ir konkurentų puslapių atgalines nuorodas ir jų vertę. Yra galimybė palyginti pagal tuos pačius kriterijus 5 puslapius. Tai duoda aiškų vaizdą, kur esate jūs, lyginant su konkurentais. Duomenys vieši ir naudingi, nors tai ir nėra visos nuorodos. Visas nuorodas parodyti gali kitas nemokamas įrankis BacklinkWatch.com.

SEOQuake papildinys Firefox

seoquakeSEOQuake papildinys Firefox naršyklėje turi vieną naudingą mygtuką, kuris yra paskutinis visoje toje maišalynėje – Diagnosis. Atsidarote savo puslapį, jį paspaudžiate ir matote, ko Jūsų puslapiui trūksta. Trūkumai pažymėti raudonais kryžiukais. Kai matote trūkumus, bent jau žinote, kokių veiksmų imtis.

Google raktinių žodžių įrankis

Google Keyword Tool yra sukurtas efektyviau valdyti AdWords reklamai, tačiau duoda pakankamai informacijos apie tai, kaip ieško Google lankytojai. Įveskite keletą raktinių žodžių, nustatykite, kad rodytų tik tikslią frazę, taip pat nustatykite kompiuterio tipą ir kurios šalies lankytojai domina. Tada gausite vaizdą, kiek per mėnesį yra užklausų su tam tikru raktiniu žodžiu. Kuo daugiau užklausų, tuo geriau, tad žinosite, su kuriais raktiniais žodžiais jums reikia konkuruoti ir pirmauti. Norint pasinaudoti šiuo įrankiu, reikės turėti Gmail paskyrą.

Copyscape.com

copyscape

Kopijuoto turinio suradimas yra gana svarbus darbas. Labai svarbu žinoti, kas kopijuoja jūsų turinį, kad galėtumėte ne tik pagauti vagį, bet ir užkirsti kelią dubliuotam turiniui savuose puslapiuose. Copyscape.com įvedate puslapio adresą ir žiūrite, kiek procentų jūsų teksto yra panaudota kitur. Kartais tai yra ta pati komentaro forma, besikartojanti daugybėje puslapių. Tai menkniekis. Jei matote, kad kažkas „pasiskolino“ tekstą apie paslaugas – galima net į teismą paduoti.

Yra dar vienas įrankis, kurio jau nebereikia traukti į jokiu 5-tukus ar 10-tukus, nes jis privalo būti pas visus. Tai Google Webmaster Tools.

Visi šie įrankiai yra be galo naudingi kiekvienam puslapio savininkui, norinčiam pasidaryti puikų SEO ir stebėti savo puslapio progresą. Už juos mokėti nereikia, gal tik kur reikia užsiregistruoti.

Reklama

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Google photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Connecting to %s