Google AdWordsSparčiai augantis dėmesys Google AdWords, kalba apie neabejotinus šios reklamos privalumus. Tinkami AdWords sprendimai padeda siekti verslo aukštumų ir didinti pardavimo rodiklius. Tiesa, siekdami aukščiausių rezultatų, turėtumėte bendradarbiauti su internetinės rinkodaros profesionalais, kurie objektyviai įvertins jūsų verslo sritį ir padės priimti racionaliausius sprendimus.

Savarankiškas AdWords sistemos administravimas ir reklaminių kampanijų priežiūra gali pareikalauti papildomų išlaidų ir, dažnu atveju, neužtikrina maksimalių rezultatų. Tiesa, panašių problemų galite turėti ir bendradarbiaudami su abejotinos reputacijos bendrovėmis. Jei norite būti tikri, kad Google AdWords reklama veikia tinkamai, turite objektyviai įvertinti AdWords paskyrą. Vadovaudamiesi mūsų pateiktomis ekspertų rekomendacijomis, galėsite priimti objektyviausius sprendimus.

Netvarkinga AdWords paskyra paprastai siejama su didesniu mokesčiu už paspaudimą, be to, ji keičia kampanijų efektyvumo rodiklius, o dažnu atveju neapima ir reikiamų raktažodžių. Viena svarbiausių užduočių – racionalus kampanijų struktūros įvertinimas. Neprivalote reklamuoti visų prekių ar galvoti apie visas produktų kategorijas, tačiau, jei reklamuojate bent kelias grupes, labai svarbu atskirti raktažodžius ir sukurti jiems atskirus skelbimus. Nepamirškite, kad vienoje grupėje turi būti tik tarpusavyje susiję raktažodžiai. Be to, kiekviena nuoroda turi būti susieta su atitinkama kategorija, t. y. prekių nuorodos negali kreipti į pagrindinį puslapį. AdWords specialistai primena, kad prasta kampanijos struktūra gali kenkti optimizavimui ir apsunkinti administravimą. Ir priešingai, gera struktūra padės taupyti biudžetą ir leis siekti maksimalių rezultatų.

Google AdWords sėkmė tiesiogiai susijusi ir su tinkamų raktažodžių parinkimu. Nesirinkite plataus turinio raktinių žodžių, kadangi augantis paspaudimų skaičius neatves realių pirkėjų. Be to, paprastai tokie raktiniai žodžiai, pvz., „baldai“, yra gana brangūs ir turi aukštą konkurencingumo rodiklį, tačiau jų efektyvumas yra sąlyginai mažas. Nepamirškite patikrinti, ar paskyroje pasirinkta tinkama šalis ir reikiama kalba. Rekomenduojama pasižiūrėti į atskirų dienų reklaminės kampanijos efektyvumą, pvz., gal didžiausio dėmesio sulaukiate darbo dienomis, o gal, priešingai, daugiausia paspaudimų turite savaitgaliais?

Svarbu racionaliai įvertinti mokesčio už paspaudimą rodiklius. Paprastai siekiama patekti į pirmąją poziciją, tačiau dažnu atveju tai nėra tikslinga. Kitaip sakant, įvertinę statistiką, turite sau atsakyti, ar iš tiesų konkretus raktinis žodis atneša tiek naudos, kiek skiriate jam pinigų. Paprasčiau sakant, jei konkretus raktažodis atneša jums pelną, jo kainą didinkite tol, kol auga ir raktinio žodžio generuojamos pajamos.

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Google photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Connecting to %s