SEO straipsnių nauda
SEO straipsniai rašomi apie viską ir pakankamai dideliais kiekiais. Bet ar tai naudinga? Kokią naudą duoda SEO straipsniai jūsų puslapiui? Pabandykime išsiaiškinti.

SEO straipsnis – teminis puslapis
Google vertina nuorodas iš tematiškai susijusių puslapių. Jei esate automobilių servisas, tai geriausia nuorodas gauti iš su automobilizmu susijusio puslapio – automobilių dalių el. parduotuvės, automobilių mėgėjų forumo, straipsnio apie automobilius. Taip Google mato, kad kažkoks automobilių mėgėjų puslapis rekomenduoja jūsų serviso puslapį. Jei jau rekomenduoja, įdeda aktyvią nuorodą, tai gal toks puslapis vertas aukštesnių pozicijų? Kai tokių rekomendacijų yra 100, tai reiškia kad šis autoservisas yra tikrai geras ir jame lankytojai ras atsakymus į savo klausimus, problemų sprendimus. Taip veikia paieška…

Aktyvios nuorodos visą laiką
Nuoroda į jūsų puslapį turi gyvuoti ilgai. Kai nuoroda yra nuperkama, ji laikoma nustatytą laiko tarpsnį – mėnesį, pusę metų, metus. Po to išimama. SEO straipsnyje nuorodos niekada neišimamos, nebent jūsų puslapis neveikia ilgesnį laiką.
SEO straipsnyje nuorodos dažniausia yra „dofollow“ ir jos ten lieka metų metus, tol, kol gyvuoja puslapis. O su laiku auga kiekvieno puslapio autoritetas, todėl su metais kiekviena nuoroda darosi tik vertingesnė.

Keletas papildomų lankytojų nepakenks
SEO straipsnyje paminėtas jūsų puslapio adresas gali atvesti papildomų lankytojų. Nors SEO straipsniai nėra labai lankomi, tačiau vieną kitą lankytoją atveda. Per metus tai gali būti ir 20 ir 100 naujų žmonių. Gal kai kurie taps jūsų klientais? Tokiu atveju visa į SEO straipsnį investuota suma iš karto atsiperka.
Paprastai SEO straipsniai nėra reklaminiai. Jie daugiau informaciniai, pristatomieji, kartais emociški, tačiau retas kuris reklamuoja jūsų paslaugas ir produktus. Nepaisant to žmonėms tai gali būti papildomas stimulas užsisakyti jūsų paslaugas ar prekes, pasidomėti jūsų prekės ženklu.

Turinio rinkodaros gabalėlis
Turinio rinkodara yra naujoviška interneto rinkodaros rūšis, kai prekės ženklas populiarinamas per turinį. Turinys yra publikuojamas įvairiuose leidiniuose, siekiant pritraukti kuo daugiau skaitytojų. Nebūtinai dabar iš karto jie turi aplankyti puslapį ir sužinoti, kuo prekiaujate. Tai galima padaryti ir vėliau. SEO straipsniai yra viena iš tokio turinio rinkodaros dalių. Jų tikslas – padėti išsilaikyti aukštose pozicijose kitiems straipsniams. Kadangi nuorodų gali būti 2-3, tai viena iš jų galėtų vesti ne tik į straipsnį žiniasklaidos leidinyje, bet ir į jūsų puslapį. Du zuikiai vienu šūviu…

Nuorodas visada galima keisti
Labai didelis SEO straipsnių privalumas yra tas, kad nuorodas galima atnaujinti, keisti. Galima net pridėti naujo teksto ir taip pareklamuoti naujai teikiamą paslaugą arba parduodamą produktą. Tiesa, tai gali šiek tiek papildomai kainuoti, tačiau viso straipsnio tokiu atveju rašyti nereikia, pakanka tik pridėti pora sakinių. Tam net tekstų rašytojo samdyti nereikia – galima padaryti ir patiems.
SEO straipsnių nauda yra pakankamai ryški ir apčiuopiama, tačiau reiktų atminti, kad vieno straipsnio nepakanka. Normaliai kampanijai reiktų bent 5-10 straipsnių per mėnesį. Tai nelabai didelė investicija. Štai Rasytojas.lt rašo ir talpina straipsnius po 15 eurų. Reiškia 5 straipsniai kainuotų 75 eurus per mėnesį. Tikrai nedidelė suma, turint omenyje, kad po pusmečio dėl tokios straipsnių kampanijos galima pasiekti 1-jį Google rezultatų puslapį ir sulaukti didelio lankytojų srauto.